izmir35 Kızlar 4 ay önce sezeryan ile doğum yaptım bu ay yeni adet oldum ama çok az az geldi normal adet gibi değil 4 5 gün geldi ama damla damla desem yeridir karnımı sıktım daha çok gelir mi diye ama yok normal mi acaba ?
1annecik izmir35 ilk adet olduğunda benimde anlattığınız gibi olmuştu ama sonrasında eski haline döndü şu an normal bir şekilde oluyorum sizinde düzene binecektir ☺️
Aybikesuna izmir35 kızım 10 buçuk aylık 4 aylıkken aynı öyle olmuştum başka da olmadım artık olmak istiyorum bende yüzümü sivilce falan basıyor karnım şişiyor sürekli
izmir35 1annecik ay inşallah çünkü adet olamadığım için iyice şişmiştim öyle olduktan sonra düzenli gelmeye başladı mı her ay acaba
1annecik izmir35 evet artık tamamen düzene bindi ay hiç demeyin adet olmadığımdan ödemdi her yerim resmen olunca kuş gibi oldum 🥲 darısı size inşallah 🙏🏻