Cuma gece pencere açık kalmış yenidoğan 20 günlük bebeğimle aynı yerde yatıyoruz hava soguktu ben çok üşüdüm ama kalkıp kapatamadım. Hasta oldum genizim şişti soguk aldım. Bebeğimde hasta olmuşmudur ateşi yok burnu tıkalı ama herzaman öyle oluyor ve öksürdü sık değil