Nrmrvbzzz Kizlar bebeğim 1 bucuk aylik gunduzleri 60 80 cc felan iciyor ama geceleri 20 anca bu normal mi sizce basina gelen var mi. Bu arada sutumu sagip veriyorum
Nil_defne Nrmrvbzzz Benim bebeğimde öyle. Bizde İki aylığız sağıp veriyorum. Geceleri nerdeyse hiç içmiyor
Nil_defne Nrmrvbzzz Gelişimi iyiydi ama son bir kaç haftadır böyle şimdi nasıl gelişimi bilmiyorum. Doktora götürdüm aç olsa içer diyo. El kadar bebek beş altı saat aç duruyo diyorum anlatamıyorum. Bizim süt alerjimiz var iştahsızlığını ona yorumluyorum