Yy2112 Iyi günler herkese. Bebegim 5 aylik oldu. Ben de artık yavaştan ekmeği kesmeye basladim bir haftadır. Ama artık goguslerim eskisi kadar sert değil. Acaba ekmek yemediğim için mi diye düşündüm. Başına böyle birsey gelen var mi
Rules Yy2112 hayır canım o göğüslerin terbiye olduğu için öyle. Bebeğin emdiği kadar süt üretiyor artık. Sen sağlıklı beslen protein ağırlıklı beslen yeter.
Deneyimsizanne Yy2112 Süt yapmaz ama cok guzel kilo yapar😬 Bol su icin, sütün kaynagi su gercekten👍🏻 Birde sebze ve protein dengeli beslenmeye gayret edin👍🏻
Yy2112 Sumeyraas günde 3lt yi buluyor her öğlen salata yerim bol yesillikli süt içiyorum kuru börülce yiyorum ama anlamadim🤦♀️
Yy2112 Rules ben de bi yerde oyle okumuştum ama ekmek yediğim günler daha sert oluyor o yüzden kafam karıştı
Yy2112 Deneyimsizanne wala elimden geleni yapıyorum. Hatta tahinli sut de süt yapıyormuş onu da içiyorum üzerine doktorumun önerdiği solgarin bira mayası hapi var onu kullanıyorum ne duyarsam artik😅
Strongmommm Bol su, yeşil yapraklı sebzeler ve protein ağırlıklı besinler süt üretimini arttırır + stressiz bir yaşam. Haricinde süt yapar diye yenilen herşey sadece sütün tadını değiştirir, miktarını değil.
Rules Yy2112 İnstagram da hastalanmayançocuk diye bi sayfa var takip et bak canım çok faydalı bilgiler var
PortakalliKahve Yy2112 ekmek süt yapar mı bilmem ama karbonhidratta almanız gerekiyor. Herşeyden dengeli beslenmeliyiz. Göğüsleriniz şimdiye kadar terbiye olurdu bence
Yy2112 PortakalliKahve oglum düzenli bir şekilde emmedigi için bence onlar da şaşırdı 😂 3 buçuk ay meme reddi yaşadık son 1 ay duzelmisti şükür dedim qma 2 haftadır yine aynı bu sefer de sanırım tattirdigim şeylerden dolayı emmiyor