Kızım 2ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdi.Binlerde seviyedeydi hastanede antibiyotik tedavisi gördü.Ama ultrasonda böbreklerinin zarar gördüğünü çocuk nefrologuna gitmeniz gerektiği söylendi Bizde randevu aldık.Bursa Şehir Hastanesi’ne gittik dr antibiyotik yazdı koruyucu.ilaci 3ay kullanin dedi.bobreginde büyüme olmuş.kacak veya başka bişey olabilir dedi.sintigrafi çekilip bakilcak.Bobrekleri işlevini yapıp yapmıyor mu diye.Benim sormak istediğim çocuğunda veya tanıdık akrabasinda böyle bı rahatsızlık olup ameliyat vesaire olan varmı?çok endişeliyim kızım için.sorumu cevaplarsaniz çok mutlu olurum😔