Betulevran yok ben herhangi bir değişiklik gözlemlemedim. İlk çıktığında sivilce büyüktü baya, yani bende de o kadar sivilce çıksa acır diye düşünüp dikkatli davrandım. Kendi patlamasına izin verdim, asla ellemedim. Ama şimdikiler minicik, acıdığını düşünmüyorum. Bi iki kere dokundum, hissetmedi bile. Ama bi dediklerim aşıdan 1 Ay sonra başladı. Zaten hemsire de 8 Ay içinde bi ara olacak demişti. Aşının etkisi de max 3 gün sürüyor diye biliyorum, sonrasında hala ağlamalar devam ediyorsa başka bir derdi mi var acaba🤔