Tbaltn yoooo öyle bir şey yok ki bebeğim 2,5 yaşında hala uyanıp su içer yatar neredeyse 20 ayına kadar mama ile besledim bende geceleri bir kere uyanıp mama yerdi kesince mamayı su içmeye uyandı birde gündüz güzel yemedikleri zaman uyanıyorlar ben dikkat ettim buna ne zaman öğünlerini istediğim gibi yese kesintisiz uyur.