atlaspasa bitanem123 1 ay çok dikkat etmeniz gerek demişti. bağışıklığı 2 hafta yavaş yavaş düşecek sonra yine yavaş yavaş normale dönecek demişti. çok şükür atlattık biz bir şey olmadan. darısı başına 🥰 biraz tedbirli olmanda fayda var canım
bitanem123 elifineylulu Bılmıyorum canım 1 yasında birdeha aşı olcak devlet aşı takvımıne yeni eklemiş diye biliyorum sadece
atlaspasa bitanem123 panikletmemek için söylemiyor olabilirler emin değilim. ama tedbirli olmakta fayda var 🥰