Gul-38 kızım 1 yaşındayken 3 gün sadece yüksek ateş yaşadık doktora gittik geldik hiçbir şey yok dedi, 3 günün sonunda eşim ve bende ateş, tıkanıklık, tat koku kaybı başladı. O an anladık ki kızımızda sadece ateş olarak belirti gösterdi. Çok şükür atlattık ama zordu.