Tuba01 Kizlar oglum 16 aylik surekli ensesini ve altini actigimda bezin baglanma noktasini kasiyor neden olabilir bu kasidigi yerde sivilce dökuntu hicbir sey yok napmaliyim kafayi yemek uzereyim
Mevanurummm Tuba01 benim bebeğimde öyle 2 yaşında bezini açtığımda kaşıyor belini heralde havasız kalıyor kaçıyorlar
Tuba01 Mevanurummm il basta orda baslafi kasinti bende oyle dusundum canim ama ensesinide kasiyinca korkmaya basladim
Mevanurummm Tuba01 hmm ensesi yazısını görememişim belki giydiği kıyafetlerden dolayıdır etiketleri kaşındırıyor olabilir.
Mevanurummm Tuba01 bebek deterjanı değilse olabilir deneyin evet aklıma gelmemişti bu seçenek bence kızarıklık sivilce veya isilik gibi bir durum yoksa sıkıntı değildir diye düşünüyorum ama yine rahat etmezseniz sağlık ocağına danışabilirsiniz.