Oğlum 33 aylık ağustosun 13 ünde 3 yaşına basıcak ben ne söylersem o kelimeleri söyleyebiliyor dili yettiğince ama cmle kuramıyor en fazla 2 kelime pes pese zor söylüyor mesela düştüm ben gittim ben geziyo kapatiyorum falan 2 kelime yani. Kendine iyi bak diyemiyoda kendine bak diyo mesela ne zaman tam konuşur geç mi kalmış sizce? Telefon hiç vermiyoruz alışmasın diye. Televizyona bakma huyu hiç yoktu bu aralar sadece ayıcık bombo izliyo onun dışında bakmıuo oyun oynuyoruz hep