Asssli ayda bebişe sağlık ocağı kan sayımı yapılcak diye çağırdı. Biraz endişeleniyorum ben kan verdiğimde çok kötü oluyorum bebeğimde daha çok küçük bunu yaptırmak zorundamıyız ya ☹️
Minikkelebegim Asssli parmağından alıyorlar kanı minnacık bişey hissetmiyor bile bebek kan değerlerine bakılması için yapılıyor bence yaptırın
AyazMerve Asssli biz 5 ay 20 günlüğüz dün kontrolde doktor istedi koldan verdik . Çok içim gitti ama mecbur bir gün yapılacaktı 😊
Muhasebeciana Asssli evet canim mecburi demir eksikligi falan varmi diye bakiliyor bizde daha 4-5 gun once yaptirdik cok sukur temiz cikti
Asssli Minikkelebegim aa öyle mi bilmiyodum ben bizim gibi koldan sandım. Yaptırcam zaten ama işte biraz yorumlarla güç toplamak istedim 🥺 teşekkür ederim
Minikkelebegim Asssli bende öyle sanıyordum ama parmağını minicik kanatıp kan alıyorlar şeker kontrolü gibi hissetmiyor bile kan ölçümü yapılıyor endişelenmeyin o yüzden :)