Minikprensim19 ilk zamanlar benim bebeğim de hep yüz üstü yattı. Hep kontrol ederdim burnu açık mı, kapalı mı diye. Ama en rahat o şekilde uyuyordu. Gaz sancılarına da iyi geliyordu. 2,5 aylıkken sünnet ettirdik. O zamandan beridir sırt üstü yattı hep. Şimdi de bu şekilde alıştı. Bu şekilde yattığından beridir kafa yastığı kullanıyorum. Ama çok sağa sola çeviriyordu kafasını. Sonrasında yastıksız yatırdım hep. Genelde de uyurken düz durup kafasını sağa doğru çevirirdi. Şu an 4,5 aylığız. Farkediyoruz ki sağa doğru çevirdiği kafası hafif düzleşmiş ama sol tarafta bir şey yok. Şimdi yatırırken hep sol tarafına doğru döndürerek yatırmaya özen gösteriyorum ki diğer tarafı düzelebilsin. Kafa yastığını da kullanmaya devam ediyorum fakat rahatsız olduğunu hissettiğim zamanlarda kaldırıp kafasını sola çeviriyorum. Zaten doktorlar düzeleceğini söylüyorlar. Sadece aksi yöne yatırman yeterli. İlerde illa ki düzelecek. Ama tek bir yöne yatırma sadece derim. Ancak bu öneriyi getirebilirim.