Kızım 1yas 21günlük diş çıkarıyor huysuz biraz. Komsumda. Aferin şurup. Diş agrısı kesiyor. Ve rahatlatıcı çocuk rahat uyuyor dedi. Komsum kızıda 1yaş 1aylık bende aldım. Öglen 3de çay kasıgı ile içirdim. Gece 1de 1çay kasıgı verdim. Ertesi gün.ikindi yarım çay kasıgı verdim ama ilk içirdim andan beri. Kızım uyuyunca. Öksürük tutuyorum. Şiddetli öksürük var aglıyarak uyanıyor bügün öglen uyuttum. 5dk.sonra öksürürken kustu. Ve balgam geldi. İlacı bida vermedim. Ama. Hala. Balgam var ve. Öksürük. Çoçuk. Sürekli uyanıyor. Ve rahat uyuyamıyor. Ne yapmalıyım.