Kızlar bebegim 5 aylık zaten dogdugundan beri gazlı geceleri hep gazından uyanıyor ıkınıyor 1 haftadır yogurt verdim mama yediği için kaşık maması veriyorum sanki daha çok arttı gazı artık ıkınma sesleri çıkarıyor yavrum uyku uyuyamıyor ne zaman biticek bu gaz iştahıda azaldı gazdanmı ataktanmı bilmiyorum off