Grlnl Gazının biraz hafiflemesi için size adaçayı(acı elma)yağı önerebilirim durmadığında bu yağla ayağının altına msj yapıyorum rahatlıyo biraz. Bide 1 su bardağı suyu cezve ye koyup içine 1 tatlı kaşığı hindistan cevizi koyup kaynatıyorum soğuyunca bebeğime iki çay kaşığı yada bebeğin büyüklüğüne göre tatlı kaşığı da olabilir veriyorum bununda çok faydasını gördüm veriyorum.Hatta komşunun da bebeği kolik bebek ne yapacağıni şaşırmış artık ona da söyledim yaptı çok faydası oldu dedi istersen dene. Bebek ağladığı zaman ben dayanamıyorum. Hatta bi defa soğan suyu verdim komşum söylemişti o da çocuğunu böyle büyütmüş soğanı rendele dim 1 çay kaşığı içirdim ama gözünden nasıl yaş geldi kıyamam yaa ama rahatladı sonrasında😂😂