Cero0505 kızlar cok kötüyüm gözüme uyku girmiyor yarın oglum dil bağı kesilecek 1 yasında öyle korkuyorum ki yaşayan var mı nolur rahatlatın içimi hamileyim bide ekstra kötüyüm uyku girmiyor gözüme
Cancansmom Cero0505 benim arkadasimin cocugunu 2 gunlukken kestiler,cok basit bir operasyon,kanama bile olmamis dogru düzgün. Tabi arada 1 yas var ama cok farkeder mi bilmiyorum.
Cero0505 Cero0505 ne diye başlık değiştiriyorsunuz moderetörler ya böyle yazınca bakmıyor kimse size ne oluyor anlamadım kaç kez baslık açtım böyle ne karışıyorsunuz yanlış birşey yapmısım gibi
Bskulku Cero0505 1 yaşınını beklemenizin özel bi nedeni varmıydı acaba. Arkadaşımın kızında da vardı onlar 9 aylıkken operasyonu oldular anlattığı kadarıyla çok basitmiş hatta operasyondan sonra hemen emzirmiş falan.
Cero0505 Merve-miray moderetör baslıgı değiştirfigi için muhtemelen bakan kişi sayısı cok az olacak sinir oldum gece gece yanlıs yapmısım gibi
bidibidibidi Cero0505 moderatörler yüzünden yazılarımız okunmuyor. Sırf bu yüzden acayip gıcık oluyorum bu programa.
Cero0505 Bskulku doktorumuz öyle söyledi o yüzden bekledik geçer belki zamanla demişti. yaa cok sagolun cevap için inşallah bizimkide öyle olur ama cok korkuyorum
Bskulku Cero0505 korkmanız çok normal yavrumuzun ayağına taş deyse endişeleniriz. İnşallah rahatça atlatıcaksınız. 🥰
Sarikuzumalp Cero0505 Açtığınız başlıkların , içerideki yazı ile alakalı olmalıdır. Örn: Acil, yardım, kızlar bir bakınn şeklinde tartışma başlığı açmak yasaktır. Forum kuralları bu şekildedir.
2205 Cero0505 genel oldu 13 aylık tı özel hastane de oldu yaklaşık 1500 TL verdik. İlk saatler biraz zordu çünkü emzik ve biberon yasaktı. Sonrası rahattı