Oğlum 6 ay 12 günlük pandeniden dolayı devamlı beni ve babasını görüyor babasıyla Yanyana bırakıp mutfağa yada lavaboya gitsem hemen arkamdan ağlıyor eşim işteyken yere battaniye serip oğlumu yere koyuyorum yerde yuvarlanmayı falan seviyor bu fıraatladaa evimin işlerini halletmeye çalışıyorum çamaşır sererken bile iki tane serip oğluma gözüküp laf atıyorum fakat gözünün önünden ayrılınca hemen ağlamaya başlıyor halbuki gün içerisinde devamlı oyunlar oynuyoruz öpüp koklaşıyoruz bir keresinde de kvalide idim eve gitmek için üzerimi değiştirmek için odaya gittim hemen arkamdan ağladı kvalide ağlamasın diye yanına getirdi fakat ben kucağıma. Alana kadar ağlıyor evde devamlı kucağımda duran bir bebek değil tek benim oğlum mu böyle yoksa bütün bebekle r mi böyle veya nerde hata yaptım çok uzun oldu. Kusura bakmayın