Kizlar oglum 18 aylik 1 aylikta 2. Oglum var cok seviyor aslinda ama öperken bi anda tokat atiyor diyelim bacagina cici yapiyor hic tepko vermiyorum bi anda cekiyor gecen gune elini opuyordu ardindan hemen isirdi salliyor sarsiyor aslinda coginu bilmenden yapiyor ama bilincli olarak yaptiklarida var hic kisiylamiyoruz aslinda emzigini alsa ses etmiyoruz besigine binse bisey demiyoruz oda bebek. Cunku daha ama. Cok vuruyor seversen bir anda yapistiriyor neden boyle bilmiyorum onun yaninda emzirme disinda hic biseu yapmiyoriz sevmiyoruz bile bugun sabah babasi parka goturdu aksam uzeri bn ilgileniyoruz asla 2. Plana atmiyoruz sen buyudum abi oldun geri dur yapmiyoruz ikiside bebek ikiside kucuk heep o gozle bakiyoruz ama yinede cok vuruyor nasil anlatmaliyim