Ygzm0 merhaba benim oğlumda hep kabız, bugün öğle yemeğimde teyzin yağlı enginar yesirdim, ara öğün de , kayısıyı kaynatılıp yoğurduna katıp öyle yedirdim ayrıca kayısı kaynattığım suyu da içti, akşam yemeğimde şehriyeli kabak yemeği yedi, bir baktık bezi dolmuş taşmış şok olduk , normalde , katı yapar kalasını ağlaya ağlaya bir deneyin sizde . Oğlum 8 aylık.