Bebeklerinizin oda takımını nereden aldınız? İlk kızımınkini İzmir’den aldık yüklü bir miktardı, görüntü şahane fakat kalitesi berbat çıktı:( internette harika modeller var fiyat da neredeyse 2 sene önce aldığımızın yarı fiyatı. İnternetten alan var mi öncelikli sorum bu olsun?