Yavrusununannesiii her zaman sırılsıklam olsa çekilir mi o hiç, bir süre sonra terbiye oluyor derler. İlk başta süt üretilip göğüste birikiyor sonra bebek çektikçe üretilip göğüsten iniyor. Birikip dursa ya sürekli mastit oluruz ya da şişinden ağrısından rahatsız oluruz. Bebek doyuyorsa sıkıntı yok