Merhaba arkadaşlar 13 aylık oğlum var. Ağzına asla et ürünleri , çorba, sebze türü hiç bir şey almıyor. Zaten b12 miz de düşük gelmişti . Tatlı şeyler yemek istiyor hatta bazen onu da yemiyor. Sadece emiyor . Gelişimi iyi ama ben nereye kadar böyle gider bilmiyorum. Alışması lazım iştahsız bir bebek 😭😭Nolur yardım