thelake benim bebeğimde 36+5 doğdu 29 gün küvezde kaldı solunumdan ve akciğerinde tansiyon vardı doktor normalde 35 hafta ve altı doğan prematüre bebekler için yaptırıyoruz dedi taburcu olucağımız gün sizde baktırsanız iyi olur dedi Bi kağıt yazdı ama ben rob muayenesinin nasıl yapıldığını öğrendikten sonra eşimle konuştuk ve bu testi yaptırmaktan vazgeçtik belki iyi ettik belki kötü ama ben çocuğumun yolunu çok gözledim her gittiğimde onu ağzından burnundan kablolarla görmek içimi 1 ay boyunca parçaladı zaten birde bu işleme maruz bırakıp yavrumun canını daha çok acıtmak istemedim benimde o haline yüreğim dayanmazdı eşime dedim sen dayanabilirsen al götür yaptır ama ben gelmem dedim ki eşim aşı bile yaptırmaya gittiğimiz zaman dışarı çıkar hemenki gözleri dolar onun ağlamasına ne o ne ben kıyabiliriz kurban olduğum rabbim büyük mucizesi çok biz tevekkül ettik zaten görüyor nesneleri takip ediyor bakıyor bizim eşimle kararımız böyle oldu inşallah doğruda yapmışızdır yorumları bile okurken ağladımki o güne benim canımı alsınlar hiç dayanamam evladıma