Arkadaslar bebeğim 2 aylık oldu bugun. 1 hafta önce regl oldum. Hamilelikten önce 6 gün sürüyordu max 7.gün bitiyordu reglim. Ama bugün 1 hafta olmasına ragmen hala regl kanamam devam ediyor hemde azalma falan da yok resmen ilk gün gelen gibi geliyor normal mi bu. Daha ne kadar sürer acaba bitmiş olması gerekirdi çoktan :(