Semaaa1 4 aylık oğlum var Doğumdan sonra makatımda çatlak oluştu ameliyat olacağım başına gelen var mı zorluğu oluyor mu ameliyat sonrası
Zeynep98 Sema hanım bende de aynı sorun var 6 aylık oldu bebeğim 4 aydır uyuşturucu jel kullanıyorum hiç bişey hissettirmiyo ama jel çok pahalı ameliyat tek çözüm dediler sizin süreciniz nasıl geçti beni neler bekliyo yazarmısınız🤗
Semaaa1 Zeynep98 Öncelikle çok geçmiş olsun ameliyat korkulaacak bisey değil ama sonrasında biraz zorlandım ben açıkçası oturmakta kalkmakta malum birde bebek olunca daha da zor oldu kabız olmamaya dikkat edip doktorunuzun verdiği ilaç ve tedavi yöntemlerini uygularsanız on güne kalmadan iyileşirsiniz 🙏🏻
Zeynep98 Semaaa1 peki ameliyat sonrasında acınız dindi mi tamamen çatlağınız kapandı mı iyileştiniz mi 🤔 ben çok korkuyorum acı eşiğim çok düşük 😞
Kado87 Ben cocuk olmadan ameliyat oldum sora nuks etti botoks oldum hamile kaldim.lohusalikta nuks etti.. tekrar gittim botoks oldum hala gecmedi yemin ederim 2 aydir ne emzirebiliorm ne zevk aliyorum hayattan gecmesse 2.ameloyati olcam.