4.ay atağı öncesi oğlum aynen sizin bebeğiniz gibiydi…sürekli uyuyordu sanki evde bebek yok gibi…o derece ..uyanık görmek zordu.dr sordum sürekli uyuyor diye hiç rahatsız etme demişti..4.ayımızda tam bir zombi gibi geçmişti..asla uyumayan sürekli ağlayan bir bebek olmuştu.neyseki çabuk atlattık.şuan 1 yaşında ve uykuları çok dengeli sükürler olsun