16 aylik kizim erken emekledi erken yurudu erken dis cikardi. Yani kiz bebek bu kadar hareketli olur mu 10 sn yerinde anca oturur hep bi hareket kosmak atlamak ziplamak her gören biz bu kadar hareketli cocuk gormedik masallah diyolar benimde ilk cocugum bilemedim yani hiperaktivite nasil anlasiliyor nasil oluyor of buna takildim biraz normal mi yoksa bi hastalik bisey mi var diye