Kızlar merhaba
Sezeryandan sonra 20. Gun itibariyle korse kullanmaya basladim. Suan 32. Gundeyim bugun korseden sonra cok fazla kanamam oldu korseden kaynakli olabilir mi sezeryan sonradi 32. Gunde bu kadar kanama normal mi sizce bu durumu yasayan var mi aranjzda