Hızının otoyolda 90 ı geçmemesini tavsiye ederim eğer acemi sürücüyseniz. En çok 90 la giderseniz beklenmedik bir durumda arabanın kontrolünü sağlamak daha kolay olur. Bunun dışında sürücünün yanında hep panik olan birinin sürücüyü kötü etkileyeceğini belirteyim.