Mirayorta merhaba size de çok geçmiş olsun. Ben her keyifli anında oğlumla egzersiz yaptım günden güne fark etti, sabahları ellerinden tutup kaldırdım devamlı, oğlum da başını hiç göğsüne doğru kaldırmaya çalışmıyordu. Zamanla daha iyi oldu. Bizim gibi aparat kullanan bebeklerde bu tarz sıkıntılar olabiliyor maalesef. Rahat hareket edemedikleri için yüz üstü yatmadıkları için bir parça güçsüzler. Oğlum şu an 6.5 aylık başını falan tutuyor çok şükür ama yaşıtlarına göre daha güçsüz o da zamanla düzelecek. Çünkü 6 ay boyunca bandaj taktık, normal bebeklerle aynı gelişimi yaşaması zaten mümkün değil. Hiç üzülmeyin, siz bebeğinizle bol bol egzersiz yapın, günden güne geliştiğini fark edeceksiniz.