Reyhanesm eşim ben ve 9aylık kızım corona olduk. Bir sağlıkçı olarak kimseye ilaç kullanmayın diyemem ama ben emzirdiğim için ilaçları kullanmadım. Sütüm bebeğim için en büyük mucize, antikor çünkü. Ben biraz ağır geçirdim nefes darlığı vs. Eşim 6 7 gune toparladı(ilaç kullandı) kızım da 3gun ateş oldu daha sonra bi belirti olmadı. Benim tamamen toparlanmam 20gunu buldu. Allah bi daha yaşatmasın. Geçmiş olsun umarım sizin daha hafif geçer, daha kısa sürer. Arkadasım geçirdi 2 çocuğuyla grip gibi atlattılar rahat geçirdiler