Kızlar 2.5 ay önce dogum yaptım ilk reglimi olmuştum ikinci regl günüm cuma idi fakat ben önceki 2 gün leke tarzı bişi yaşadım ama devamı gelmedi sonra öylece geçti az önce de tuvalette parça gibi bir şey düşürdüm ben regl oldum mu olmadım mı neydi bu anlamadım 🙄