Oğlum 2 yaşında dünden beri uyuyacağı zaman sürekli ağlıyor çığlık çığlığa normalde asla böyle değildi uyuyacağız dediğimde kendi uyku arkadaşını alıp koşa koşa giderdi uykuya şu 2 gündür hadi uyuyalım dediğimizde kafasını sallayıp hayır diyor gündüz uykusunda da böyle yastığa kafasını koymamak için direniyor uykusu olmasına rağmen ve çok hırçın çok sinirli 2 yaş sendromu bu mu oluyor anlam veremedim.