Busralinam Normal doğum yaptım 50 gündür kanamam var 25.gün beyaz akıntıya dönüştü yeniden başladı hala da var ne biçim bişey bu
Sedasiracalp Busralinam yogun bir sekildeyse doktora gidilmeli diye biliyorum ama lekelenmeyse bazi kisilerdede duymustum lekelenme uzun suren olabiliyormus onun disinda bir bilgim yok canim
Synmannesi Busralinam Benim de 50 gün falan sürmüştü son günlere yakın böyle kahverengi pembe lekelenme tarzında olmuştu 50 gün falan sürmüştü normal
Busralinam Sedasiracalp yoğun değil sadece ped kirletiyor hergün yok denecek kadar temiz olmuyorum bir türlü