Adetime 1 hafta var her ay yaşarım bunu öyle gergin öyle sinirliyim ki hiçbi şeye tahammülüm olmuyo oğluma bile kızıyorum daha bir yaşında nefret ediyorum böyle olmaktan bi kaç gün sürüp geçiyo ama farkında olduğum halde sakin olamıyorum 😥 var mı benim gibisi