Merhaba sevgili anneler 😊size birsey danışmak istiyorum 20 aylık oğlum yaklaşık 4 aydır ilk başlarda uykuya geçerken sonrasında da gün içerisinde sık sık elimi tutmak istiyor elini kollarımda gezdiriyor anladığım kadarıyla kendisini rahatlatıyor bu durum ama artık bana cok zor geliyor sebebini anlayamıyorum bunun bi an önce bitmesi için sizce ne yapmalıyım bana bi fikir verebilir misiniz ?