Birkucukeylulmeselesi Mom3434 kaç aylık canım benimki beni bizi tanıdığından beri biliyor yabancıyı ağlar huzursuzlanır şuan 1 yaşında
Elif1010 Mom3434 6. Ayında ilk yabancılamasını yaptı halam ve bir komşumuzun eşi ağladı çok ağladı hemde 😂 şimdi kim çağırsa gidiyor 8 aylık 🤦🏼♀️😂
Bursa97 Mom3434 benim bebeğim haftaya 4 u dolduracak ama 3 aylık olduğundan beri benim ve eşim haricinde ilk gorudgu insanların yüzüne bakıp bakip ağlıyordu yabancı seviyordu 😊
cokgezenti_30 Mom3434 ya benim kızım 6 aylık herkese gidiyor hiç yabancılık çekmiyor deli oluyorum büyüdüğünde de böyle olacak diye korkuyorum da yani endişeliyim herkese gidiyor diye
Birkucukeylulmeselesi Mom3434 artık bilmesi lazım ama bazı çocuklar hiç yabancı vs bilmiyor yani garipseyip ağlamayanı da çok gördüm
elfozyil Mom3434 4 aylığa yakın tanıyordu eşimle benden Başkasına ağlardı hala 10 aylık olacak uzaktan gülüyor ilgileniyor asla kucağına gitmiyor kimsenin🤦🏼♀️
mombeto Mom3434 benm bebeğim 6 aylık olmak üzere. Yabancı birini gördüğünde ben gülümsüyorsam ağlamaz o da güler o kişiye. ama bana baktığında ben gülmediysem ağlamaya başlar güven aldığını seziyorum canım yavrum
cokgezenti_30 Mom3434 aynen ve dili oluyorum arkadaşım oğlu var kimseye gitmez durmaz kimsede ama benim ki hiç ayırt etmiyor
nisaballinannesi Mom3434 bnim bebeğim 6.ayın sonlarında başladı şimdi 7.5 aylık ve hat safada hiç kimseye gitmiyor gidince feryat figan birde susturma çabaları
elfozyil drn5410 bizimki babacı🤣 yalnız bu durum ne zamanai düzelir acaba pandemi bebeği olduk🤦🏼♀️Geçen gün teyzesinin kucağında ben lavabodayım diye ortalığı yıktı çok zor vallahi eşim olmadan tuvalete gidemiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
nisaballinannesi Mom3434 bazen daha iyi oluyo gülmesi ama kaynanama gidince ağlıyo oh diyorum içimden hoşuma gidiyor 😂🙈
ikizlerinannesi2985 Mom3434 kızım 3,5 4 ayından beri benim ve eşim dışında birinin kucağına gidince ortalığı yıkıyor😬 ya da yabancı biri ona yaklaşsın, konuşsun hemen dudak aşağı doğru büzülüyor😅