Tahabebekk benim 11 aylık 1 hafta önce kusma yoktu ama düşmeyen inatçı ateş vardı. Doktor ilaç verdiği halde evde ateşi düşmedi havale geçirdi gittiğimizde ateşi 40 dereceydi ne yapsam evde düşmedi ilaçlara rağmen. Hastanede 1 gece yattık öyle kontrol altına aldılar. Şu anda salgın varmış çoğu kişiden duyuyorum. Evden çıkmasan bile polenlerden ucuyormus. Senin şu anda o kadar ağır değil ama doktora git yine de en azından ilerlemeden önlem alsınlar. Yarın bence daha ilerler ateşi yükselir şimdiden önüne geçmiş ol. Kusma, boğazda kızarıklık, ishal, ve 6.hastalik bunların salgını var şu sıralar