Kızlar iyi geceler oğlum 2 ay 19 günlük bizim rutinimiz şöyle ben anne sütünü sağıp veriyorum neyse saat 11 gibi 100-120 cc arası sütünü içirip uyutuyorum daha sonra hiç uyanmıyor ben kalkıp 3-4 gibi doyuruyorum sonrasında saat 10 kalkıyoruz benim sorum şu beslenme arası uzun mu gece uykusunda normalde gündüz 3 saatte bir doyuruyorum yaklaşık bir aydın falan böyle doğum kilosu 3490 şuan 6300 doğru mu yapıyorum acaba