OzgeOzkan Aaa evet taşlıydı sahili, biz hep iskeleden girdik. Ama bebekle zaman geçirmek için havuz kenarında çimli alan vardı. Aileler genelde orada takılıyordu. Ben bebeksiz ve arkadaşlarımla girmiştim o sebeple sahile çok dikkat etmemişim. Restoran kısmı da 5 yıldızlı oteller gibi çok kalabalık değildi, onlara göre az çeşit ama güzel yemekler vardı. Sonra çocuklarımla da gelirim diye düşünmüştüm