Ooo hayırlı olsun 😍 Sağlıkla gelsin inşallah…
Bende oğlum 9 aylıkken hamile olduğumu öğrenmiştim 🤰 Emzirme konusunda bir şey diyemeyeceğim çünkü oğlum 5 aylıkken emmeyi bırakmıştı zaten. Onun dışında size söyleyecek o kadar güzel cümlelerim var kiiii 😍 Bir kere evladıma haksızlık yapıyorum düşüncesini çıkarın kafanızdan.. Olur mu hiç öyle şey? Harika bir oyun arkadaşı geliyor ona. Ömürlük bir yoldaş.. 🥳 Benim çocuklarım yaş aralıkları az olduğu için birlikte büyüdüler. Aynı oyunlardan, aynı etkinliklerden zevk aldılar, alıyorlar.. E hal böyle olunca birbirlerine yettiler. Hem arkadaş, hem kardeş oldular… O konuda hiç endişe etmeyin.. Mesleğiniz ile alakalı tedirginliklerinizi anlıyorum. Bebiş doğacak da, altı aylık olacak da, ohooo. Bir hal çaresine bakılır elbet… Bebiş Kreş yaşına gelene kadar, siz işteyken, geçecek olan 1,5 senelik bir zaman dilimi var. İnanın zaman öylesine hızlı ki. Su gibi akar gider. Annelerinizden bebeğe bakım desteği alabilirsiniz. Mümkün değilse, sizin durumunuzda ki binlerce anne gibi, tanıdık veya güvenilir bir bakıcıya emanet edebilirsiniz… Öyle ya da böyle illa ki hallolur.. Yeter ki sağlık olsun.. 🥰