Doktorumuz sadece tadım ayı karnını doyurmayacaksın dedi bende herseyden 3 gün tattırmaya başladım sabahları genelde yarım yumurta sarısı yada muz avokado veriyorum bugün sadece yoğurt verdim mesela gün içinde 1 çeşit meyve yada sebze tattırıyorum daha çok mu vermem lazım iyimi böyle? Mamalar çorba yapınca karnı doymaz mı emziriyorum bunlara gerek varmı?