Bebeğim 4 ay 10 günlük elleri hep ağzında çok kaşıyo ama alt iki dişinde değilde iki dişinin(damağının) hemen yanında şişlik var oralarda çıkarım şişlik kaynanam da gördü çok şaşırdı babaanemde gördü ilk kez görüyorum dedi belki iltihaplandı dedi ama elleri hep ağzında kaşınır vaziyette dişlerinde çok belli oluyo acaba o şişlik olan yerde mi diş çıkartıyor aranızda varmı farklı bölgede ilk diş çıkaranlar