smyra02 Bizimki 7 aylık, 5.ayda bizde ek gıdaya başladık. Asla tuzsuz yemeyen bir bebek, doktora sordum yemiyorsa yapacak birşey yok ama abartmayın demişti. Şeker yerinede tatlandırıcı olarak pekmez kullanıyorum onuda doktorumuz önermişti, sizede lazım olabilir🙂