Kızlar 14 aylık kızım var. İlk dişleri 1 yaşında çıktı çok şükür. Çok şükür diyorum çünkü dişleri çıktığından beri emzirirken ıssırıyor. Yapma desem daha çok ıssırıyor. Ses çıkarmasam yine ıssırıyor. Anlatıyorum acıyor diye yine ıssırıyor.. Bir çaresi yok mu bunun ya. Emzirmeden kesme derecesine geldim.