Kızlar doğum yapalı 7 ay oldu ben 40 ım çıkınca spiral taktırdım sonra iki üç ay düzenli adet gördüm son 1 aydır az miktarda kanlı akıntım var ağrım sızım yok kanama kesilmiyor sebebi ne olabilir spiral mi kaydı acaba emin olamıyorum doktora gideceğim başına böyle birşey gelen var mı