Bugün akşamüstü oğlumu bebek arabasında gezdiriyorduk eşimle. Görünmez kaza işte arabanın ön tekerleği kasise takıldı yavrum arabayla birlikte yere kapaklandı. Eşim ne kadar tutmaya çalışsa da malesef başı biraz yere sürttü kuzumun. Hemen kaptık acile gittik. Gözlem altında tutuldu. Şükür şu an iyi. Allah’a çok şükür ki emniyet kemeri takılıydı. Eğer o olmasaydı olabilecekleri düşünemiyorum. Çok üzüldüm hala düştüğü an gözümün önünden gitmiyor o ağladı ben ağladım 🥺😩