Benim bebeğim de bir buçuk aylık sürekli ıkınıyor morarıyor hatta bazen zorlanınca ağlıyor ilk başta çok üzülüyordum ama normalmiş bazı bebeklerde olabiliyormuş. Araştırmalarım sonucunda ve tecrübeliler bebeğin poposunu uyarmamı söyledi. O zaman gerçekten çok güzel yaptı. Doktor fitil vermişti kücücük bebek fitil nasıl olcak diye düşünüyodum. Kulak çöpünü zeytin yağıyla yağladıktan sonra önce poposunu uyarıyorum olmazsa biraz içine itiyorum çok sıkışmışsa zaten hemen fışkırtıyordu rahatlıyor uyuya kalıyordu. Evet kolay oldu ama araştırmalarım devam etti tabi. Baktım hep uyarılmaya yapmaya başlıyor bıraktım çook zorlanmadığı sürece uyarmadım. Çünkü alışıp hep onu istiyorlarmış. Gaz masajları karnına dizlerini bastırmayla da yaptığı oldu. En rahat ayağına yaptığım masajla yapıyor ama ıkınmadan rahatça yapıyor. Ayak altına masaj yap. Maflof plus damla kullandım fayda görmedim. Zamanla zaten kendi yapmaya başladı. Yine ara ara oluyor masaj yapıyorum.