Bebegim 6ay 6gunluk 6,7gundur mamasini zorla iciryrm bazen 5saatte bazen 8saati buluyor doktora goturdum idrarinda enfeksiyon cıktı ondan istahsiz olur icmez ddi ama hala gecmedi igne kullndik ilaclara devam ediyoruz ne yapicagimi sasirdim artik benim gibi bu durumu yasayan annelerimiz varsa varsa nezamn normale donuyor.